.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌برداري از 4 پروژه‌ در گيلان باحضور وزیر راه

چهار پروژه راه و ترابري گيلان با حضور وزير راه مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، تقاطع غيرهمسطح محور رشت ـ امامزاده هاشم و تقاطع غيرهمسطح كسما در صومعه‌سرا بعدازظهر امروز با حضور حميد بهبهاني به بهره‌برداري رسيد.
قطعه دوم كنار گذر جنوبي رشت در محور راه اصلي فومن ـ شفت ـ سراوان و پل بزرگ رودبار از ديگر پروژه‌هايي بود كه توسط وزير راه افتتاح شد.
مديركل راه و ترابري گيلان در مراسم افتتاح پروژه‌هاي مذكور كاهش ترافيك ورودي شهرهاي غربي مجاور با شهرستان رشت نظير فومن، صومعه‌سرا، ماسوله، تالش، آستارا و اردبيل را يكي از عمده‌ترين دلايل اجراي پروژه‌ فومن ـ شفت ـ سراوان عنوان كرد.
ناصر صادقي افزود: با اجراي اين پروژه حجم وسيعي از ترافيك ورودي به شهرستان رشت كاهش مي‌يابد و در كنار اين محور نيز نخستين تقاطع غيرهمسطح گيلان به صورت شبدري كامل با رمپ و لوپ‌هاي دو خطه و با طراحي منحصر به فرد نيز آماده افتتاح و بهره‌برداري است كه اميدواريم در آينده سهم هر چند ناچيزي در راستاي عمران و آبادي كشورمان به ويژه گيلان داشته باشد.
وي در مورد پل بزرگ رودبار نيز اذعان داشت: كلنگ احداث اين پل سال گذشته بر زمين زده شد و در مدت كمتر از يك سال عمليات اجرايي احداث پل و راه‌هاي دسترسي به آن پايان يافت و امروز مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
مديركل راه و ترابري گيلان احداث پل رودبار را با بهره‌گيري از توان بخش‌خصوصي اعلام كرد و بيان داشت: پل رودبار تنها راه حل گره ترافيكي در ايام تعطيلات نوروز و تابستان است.
به گفته وي در ايام تعطيلات گاهي 45 دقيقه تا يك ساعت در ورودي شهر رودبار گره ترافيكي ايجاد مي‌شد.
صادقي هزينه اجراي پل رودبار را 39 هزار ميليون ريال عنوان كرد.
وي با اشاره به ساخت پل غيرهمسطح كسما اظهار داشت: هزينه كل اين پروژه مبلغ 58 ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني و ملي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي بوده است.
صادقي افتتاح چهار پروژه راه و ترابري گيلان را از طرح‌هاي زيربنايي دانست و خاطر نشان كرد: گيلان داراي وضعيت توپوگرافي و شرايط اقليمي خاص است.
وي ادامه داد: بيش از هفت ماه در سال بارندگي داريم كه اثرات مخربي روي آسفالت، تجهيزات وعلايم راهداري وارد مي‌كند و به همين منظور هزينه نگهداري راه‌هاي استان بيش از ديگر استان‌هاي كشور است.
صادقي هزينه نگهداري راه‌هاي استان را به دليل كشاورزي بودن بسياري از راه‌هاي آن، بالا دانست و خواستار افزايش اعتبارات راه و ترابري گيلان در بودجه سال 88 نسبت در بحث تعمير و نگهداري راه‌هاي اصلي و فرعي شد.
مديركل راه و ترابري گيلان تصريح كرد: در آينده رويكرد ما به سمت آسفالت بازيافت است كه بتوانيم پروژه‌ها را سريع‌تر انجام دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.